Zegrze 2012 3

Położenie Zegrza na mapieO wyjeździe nad Zegrze myśleliśmy już jak tylko pojawiła się propozycja spotkania na forum camperteam. Do ustalenia daty nie wiedzieliśmy czy się pojawimy, czy też będziemy musieli się obejść smakiem.

Camperteam logo

W końcu termin został ustalony na 14-16.09 a miejscem biwakowania miało być dokładnie camping Przystań „Przy Starym Moście”. Termin i miejsce zaczęły nam pasować i pojechaliśmy na 1 dzień zobaczyć co i jak, poznać nowych ludzi oraz jak się później okazało poznać przesympatycznych członków forum.
Wyjazd z domu zaplanowaliśmy na 8:00 rano, ale w ostatniej chwili postanowiliśmy przesunąć go jeszcze o godzinkę, aby nie wprowadzić swoim wczesnym przyjazdem zamieszania. Może jeszcze będą spać?
Od Zielonki pomykaliśmy za jakimś kamperkiem, Jak się okazało jechaliśmy za Zibikrukiem. W końcu dotarliśmy.

Zegrze

Od razu przywitał nas Donald, ustawił nasze auto pod drzewkiem. I zaczęły się przywitania. Tyle osób naraz się poznało, że pogubiłem się kto jest kto i jak ma na imię. Zaczęły się rozmowy. Zwiedzaliśmy kamperki, doradzano nam i odradzano. Na koniec wyjazdu chyba nam się sprecyzowały wymagania co do kamperka. Raczej będzie to alkowa. ;D
I tak na rozmowach i zabawach powoli mijał czas …

… aż zgłodnieliśmy. Na zlot przyjechaliśmy już ze swoim małym inwentarzem.  Oczywiście obiadek na świeżym powietrzu smakował jak nigdy.

Idalej rozmowy i zabawy.

Co poniektórzy wyskoczyli na chwilę na rybki.
Poznaliśmy załogę Gaboszy z Otwocka. Po długich rozmowach okazało się, ża mamy wielu wspólnych znajomych. Jaki ten świat mały.Zegrze

Kolejne załogi dojeżdżały i robiło się coraz bardziej tłoczno.

Zegrze

Słońce na chwilę wyjrzało zza chmur i zrobiło piękne przedstawienie pod koniec dnia.

Wieczorem zwyczajowo ognisko, przyśpiewki i …

… puszczanie lampionów.

Zegrze

I tak wybiła godzina 20:00 moment naszego powrotu do domu.
Dzień ten spędziliśmy bardzo miło w towarzystwie mega sympatycznych ludzi.

DZIĘKUJEMY wam Camperteam’owicze

Edycja: Jeszcze kilka zdjęć Misia.

fot. Misio z camperteam.pl

To może Cię zainteresować:

• Jędrzejów21 maja 2013 Jędrzejów Trzeci weekend maja w końcu okazał się dla nas szczęśliwy i ruszyliśmy z przyczepą odwiedzić Jędrzejów w województwie świętokrzyskim. Celem było I […]
  • Na południe od Warki5 maja 2014 Na południe od Warki Dla nas wielka majówka w 2014 miała tylko jeden dzień. Był to 1 maja. Myśleliśmy co zrobić, aby efektywnie wykorzystać ten jeden dzień. Szukając […]
  • Warszawa21 stycznia 2013 Warszawa Stary rok 2012 odszedł w zapomnienie, a zanim przyszedł 2013 z nowymi planami. Nim jednak Plany będą dochodzić do realizacji postanowiliśmy ruszyć […]
  • Otwock Wielki / Czersk30 lipca 2012 Otwock Wielki / Czersk Nasz pierwszy blogowy wyjazd. 😉 Wyjazd był już planowany od początku tygodnia. Do odwiedzenia były dwa miejsca - Pałac Bielińskich (Muzeum wnętrz) […]
  • Wiosna i luty28 lutego 2014 Wiosna i luty Końcówka lutego 2014 przywitała nas prawdziwie wiosenną pogodą. Na mazowszu temperatury w słoneczny dzień oscylowały nawet w okolicach 12-13 stopni […]