Mielno

Położenie Mielna na mapieTym razem praca wygnała głowę rodziny do Koszalina, a do Mielno to tylko rzut kamieniem. Decyzja mogła być tylko jedna – szukam miejsca noclegowego w nadmorskiej miejscowości. Po przejrzeniu internetu i wykonaniu kilku telefonów znajduje miejsce do spania w Villi Europa.

Najpierw poszedłem się przejść po mieście, właściwie wymarłej miejscowości. Ludzi poza sezonem to właściwie nie ma. Sklepy i ośrodki noclegowe w 97% pozamykane. Widać, że to kurort wypoczynkowy. Chciałem zobaczyć słynnego jelenia, którego postawił tu w okresie międzywojennym jeden z ziemian na pamiątkę udanego polowania (info znalezione w internecie).

Później przeszedłem się główną ulicą Mielna w poszukiwaniu obiadu.

Mielno

Postanowiłem zjeść w smażalni przy ulicy Kościuszki. Bar ten to jeden z nielicznych punktów otwartych tego dnia. Wielkiego wyboru nie było co do jedzenia. Z ryb tylko dorsz i flądra. Wziąłem flądrę z frytkami, surówkami i gorącą herbatą.

Obiadek

Zimno było tego dnia, około 10st.C, i momentami kropił deszczyk, no i oczywiście wiatr. Postanowiłem być twardy nie miękki i spacerowałem sobie po plaży do wieczora. Chciałem powdychać sobie trochę jodu i posłuchać szumu fal. Szkoda, że tylko chmury nie pozwoliły nacieszyć oka pięknym zachodem słońca.

Mielno

Na koniec jeszcze spacer Promenadą Przyjaźni i idę do kwatery mocno zmarznięty.

Jestem wielkim miłośnikiem wody i mógłbym tutaj posiedzieć o wiele, wiele dłużej. Niestety następnego dnia czekała mnie wcześnie rano pobudka i kilkaset kilometrów jazdy do domu. Jedno wiem napewno. Nad nasz Bałtyk wrócę jeszcze nie raz.

To może Cię zainteresować:

• Pyrzyce25 maja 2013 Pyrzyce Pyrzyce to niewielka miejscowość w województwie zachodniopomorskim, przy dawnej drodze krajowej nr3, która prowadzi ze Świnoujścia m.in. przez […]
  • Otwock Wielki / Czersk30 lipca 2012 Otwock Wielki / Czersk Nasz pierwszy blogowy wyjazd. 😉 Wyjazd był już planowany od początku tygodnia. Do odwiedzenia były dwa miejsca - Pałac Bielińskich (Muzeum wnętrz) […]
  • Warszawa21 stycznia 2013 Warszawa Stary rok 2012 odszedł w zapomnienie, a zanim przyszedł 2013 z nowymi planami. Nim jednak Plany będą dochodzić do realizacji postanowiliśmy ruszyć […]
  • Goździkowe Bagno27 sierpnia 2014 Goździkowe Bagno Niedzielne popołudnie wygnało nas z domu. Nie było ani gorąco, ani zimno. Idealnie na jakąś pieszą wycieczkę. Po opuszczeniu strefy komfortu (czytaj […]
  • Zegrze 201216 września 2012 Zegrze 2012 O wyjeździe nad Zegrze myśleliśmy już jak tylko pojawiła się propozycja spotkania na forum camperteam. Do ustalenia daty nie wiedzieliśmy czy się […]